don't you dare take my breakfast away.

sitter i soffan och äter frukost som idag består av en smoothie med blåbär, hallon och banan, två knäckemackor med smör och en kopp te. så fint att jag borde ha tagit en bild på den. nåja, en annan morgon kanske.
idag är jag ledig. efter att ha jobbat måndag-torsdag känns det faktiskt helt okej, men jag hade gärna sett att gårdagens väder hade stannat kvar. update: jag är inte alls ledig! pelle ringde och undrade om jag kunde jobba 14-18. klart jag kan.
tänkte förresten visa upp min nya favoritklänning.
den är från världens bästa märke Motel, och jag älskar den!
sen har jag köpt en annan klänning också (jag har inte köpstopp, men jag begränsar mig till att bara köpa det mest fantastiska. sådeså.)
en 50-talsdröm från Lavand. nej, man behöver inte ha den sådär hårt åtdragen i midjan.
trevlig fredag på er.

Kommentarer
Postat av: Anna

Skitsnygg Motelklänning! Den där Lavandklänningen har jag spanat in genom skyltfönstret, dock ska mammakilona bort först!

puss&kram

2010-04-17 @ 19:58:52
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0