fembot.

så går ännu en vecka mot sitt slut. det har varit en bra vecka med mycket jobb, vårens första after work-vin utomhus och en trevlig helg.

i fredags var vi på Villevalla och drack en massa öl och umgicks med trevliga människor. igår jobbade jag och anna, sedan var det dags för PMD2010 hemma hos martin. plockmatsdagen 2010, that is. vi var tio pers, och alla bidrog till maten. jag och bengt lagade helt överjävlig aiolipotatis och sen gjorde bengt även edamamesallad. sedan åt vi sådana enorma mängder mat att vissa av festdeltagarna var tvungna att lägga sig ner på golvet och vila lite. efter en massa öl och en visning av sjukt lokal lokal-tv (igen!) gick vi hem i blåsten. fan vad kallt det var!
idag har jag sprungit lite (jo, det är sant!), och nu städar jag och har en bulldeg på jäsning. när bengt kommer hem från att ha jobbat extra ska han få kardemummabullar och vaniljbullar. jag är en sådan fantastisk sambo! haah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0