En tillbakablick på vecka 32.

Ja, förra veckan var helt fantastisk! Visst, den avslutades med en ordentlig bakfylla på söndagen, men resten av veckan var fullkomligt lysande. På onsdagen fyllde jag år och är numera 28 år. Det firades i dagarna två, först med underbara vänner och sedan med familjen. Och vet ni vad, jag fick bara bra presenter! Helt otroligt.
Bästa systern hade stickat en sjal till mig, hur fin som helst!
Man kan nästan inte ha för många kokböcker (och då har jag ändå väldigt många...)
Jag fick jättemycket bra bakgrejer också, formar, tårtpapper, mandelkvarn och här en siktare.
En gigantisk chokladkaka från Estland.
Och utöver detta fick jag även ett par sällskapsspel (beer pong och party alias), vin, några böcker och lite annat smått och gott. Tack för all uppvaktning hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0