Nämen, nu är helgen nästan slut.

God kväll på er! Hoppas att er söndag har varit fin, det har i alla fall min. Sovmorgon följdes av en morgonpromenad, vilket i sin tur följdes upp av en lång och slö frukost. På eftermiddagen mötte jag upp Könsén och Anna för en fika i solen (nåja, det var soligt tidvis i alla fall). Efter ett tag kom Bengt, som hade varit varit i Skäggetorp och hämtat upp ett paket till mig (ja, vi får våra paket levererade till Skäggetorp, aslöjligt och osmidigt). Paketet innehöll ett par örhängen som jag fyndade på Tradera för 2 spänn plus frakt.
Klart värt det.

Nu är Bengt ute och springer, när han kommer tillbaks ska vi se den här filmen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Grymme fina! Är dom månne från någon som kallar sig "smyckesprinsen" eller någe liknande på Tradera? Har nämligen spanat lite själv och tycker mig känna igen dom!

2010-08-24 @ 20:49:38
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com
Postat av: frida

det är precis så det är!

2010-08-24 @ 21:40:45
URL: http://oncemore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0