Tisdag.

På torsdag drar Bengt till Frankrike med en kompis och kommer hem igen nästa tisdag. Det innebär att jag kommer att vara själv nästan EN HEL VECKA! Hur ska det gå? Antagligen ganska bra eftersom jag bodde själv i rätt många år innan vi flyttade ihop i vintras. Fast nu har jag ju faktiskt vant mig vid att bo med någon, så det kommer nog att bli lite tomt. Sen har jag lite prestationsångest också... När jag var i Barcelona kom jag hem till en helt förändrad lägenhet, där bl a sovrummet och hallen var färdigmålade. Jag måste ju få till någon slags motprestation. Hm, måste klura ut nåt bra...

Idag har jag jobbat själv hela dagen, så satans tråkigt! Efter jobbet åkte vi till mina föräldrar och lånade en resväska till Bengt. Sedan blev det en liten tur till City Gross där vi handlade upp all kalkonfärs de hade kvar (dessvärre fanns det bara två förpackningar kvar, kalkonfärs is the shit alltså!). När vi kom hem igen gjorde jag en sås på kantareller och purjo som serverades med ugnsstekt kyckling och pasta.

Nu har Bengt börjat packa litegrann och jag sitter mest och ser söt ut så att han inte ska glömma det när han är iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0