Om idag, igår och imorgon.

God fredagskväll på er!
Ikväll går det ganska lugnt till i vårat hushåll. Bengt spelar Starcraft 2 och jag tittar på dålig tv och surfar. Det kan ju vara bra att ta en paus i festligheterna lite då och då. Igår var vi hemma hos min morbror som fyllde 65. Där var även mina föräldrar, en kusin, lite avlägsen släkt och 15-20 av min morbrors gamla bowling-kompisar. Tillställningen blev oväntat trevlig! De flesta åt smörgåstårta, men inte jag för det var skinka och sådana läskigheter på den. Jag drack gin&tonic istället, ett fullgott substitut för middag (det tyckte inte mamma).
Idag har jag och Anna skyltat om, skyltdockorna är helt fantastiskt snygga! Vi är så jäkla bra på det där alltså.
Imorgon är det Sweat. Ännu mera festligheter alltså, hurra! Vad bra vi har det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0