Söndag.

Fullkomligt lysande och jättevarm helg! I lördags jobbade jag ynka tre timmar, sen åkte vi (jag, Bengt, Anders, Johanna och Petra) och badade. På kvällen lagade jag och Bengt grymma quesedillas och efter det gick vi till Villevalla och satt utomhus och drack körsbärsöl i sommarnatten.
Idag sov vi tills det blev alldeles för varmt i sovrummet, åt frukost och begav oss iväg för en dag med sol och bad. Vi kom hem tidig kväll, och då drog vi till Maxi och köpte en grill. Sen blev det kyckling, halloumi, grönsaker och foliebakad färskpotatis till middag. Och en kall folköl till det. Jag är fortfarande löjligt mätt, plus att det ser ut som om jag är gravid i femte månaden. Haah, nu kommer det bli grillat vareviga dag här!

Imorn ska jag jobba, sen blir det semester! Wiiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0