Torsdag, fredag och lite lördag.

Trevlig fredag på er! Igår hörde Johanna av sig och ville hänga lite efter jobbet (underförstått: dricka vin på NH). Vi satte oss vid ett av de vanliga borden och beställde lite mat, hej grekisk sallad! Vid åtta dök Bengt upp för vi hade bestämt oss för att quizza och behövde lite förstärkning. Och satan vad bra det gick, vi kom trea! Det dracks lite mer vin och sen begav vi oss hemåt vid halv elva. När jag och Bengt kom hem insåg jag hur full jag var efter bara fyra glas vin (brukar tåla mer än så). Jag gick i alla fall och lade mig bara för att vara tvungen att rusa upp efter nån halvtimme. Hej då grekisk sallad.

Sen somnade jag i alla fall gott och så var det inget mer med det. Ikväll blir det lugnt, vi ska laga mat och se på Kick-ass och jag ska inte dricka någon alkohol alls. Imorgon är det Sportif-sponsrat kalas på NH, vilket för min del innebär att jag står på gästlistan och får komma in gratis. Jag gillar gratis.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj då, hej då greksallad!

2010-07-23 @ 20:24:08
Postat av: Anna

Alltid träligt att hälsa på något två gånger på kort tid ju! Ett tips som vi kör på Skorpan; lägg dig inte för fort efter matintag då är det rackarns lätt att locket till magmunnen glappar. Sitt gärna upp en stund efter måltid;)

2010-07-26 @ 12:26:19
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com
Postat av: frida

tack för tipset! jag tar det till mig och hoppas på bättre lycka nästa gång.

2010-07-26 @ 18:51:48
URL: http://oncemore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0