Bästa bästa!

Det är sådana här helger som får mig att inse att jag inte vill ändra på något i mitt liv just nu. Fantastiska fester, underbara människor och sen kan man ju inte direkt klaga på vädret. Fredagen var alldeles lysande, först förfest hos Johanna och sen klubb på NH.
Ett glatt gäng hos Johanna P

På lördagen jobbade jag och Anna, vi var inte helt med i matchen. Nåja, bakfyllan släppte så småningom och det var tur det eftersom jag hade en dejt med Johanna K efteråt. Det blev vin på NH:s uteservering, första utomhushänget där för i år! Vi sa åt bartendern att lägga oss på minnet, eftersom vi lär hänga där en hel del framöver. Efter ett par timmar kom Bengt och då åt vi middag, vi var ju tvungna att testa NH:s nya meny. Jag åt tomatpestogratinerad gösfilé, mycket gott. Efter mat och fyra glas vin fick det vara nog och vi gick hem i försommarkvällen. Söndagen blev lugn, mycket lugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0