Början på en fredag.

Jag vaknade klockan nio och kunde omöjligt somna om, så här sitter jag nu vid datorn. När jag gick upp tänkte jag att jag skulle ta en morgonpromenad, men det regnar ju så det gick bort. Det får bli lite senare helt enkelt. Jaha, om bara Bengt skulle kunna ta och pallra sig upp så man får lite sällskap då.

Igår hade vi en fantastiskt slapp dag. Jag var utanför lägenheten exakt en gång, när jag gick till ICA för att köpa lite frukostgrejer. Sen hängde jag framför tv:n rätt mycket och såg Mordet på Orientexpressen (alla är mördare!), Alice i Underlandet samt the War, en fantastisk dokumentärserie om andra världskriget. Det enda produktiva jag gjorde på hela dagen var att baka bullar.

Nu ska jag gå och hoppa i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0