En måndag i maj.

Måndag igen då. Jag drabbas sällan av den vanliga måndagsångesten då jag brukar vara ledig, och så även idag. Så idag ska jag ut och springa tänkte jag, sen ska det städas här hemma.
Helgen blev fin som vanligt! Fredagen blev en lugn filmkväll (Up in the air) och på lördagen var det Sweat. Himla bra som vanligt, och förfesten var väldigt trevlig den också. På lördagen såg jag ut såhär: (Beware, bloggens första outfit-bild!)
t-shirt - Insight
kjol - h&m
T-shirten är fucking jävla amazing, kanske den finaste någonsin! Här är en bättre bild:
Jaha, ut och springa var det ja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Applåder för bilden! Puss

2010-05-10 @ 22:35:24
Postat av: Anna

Sjuuukt snygg tisha!

2010-05-10 @ 23:44:03
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0