Hej och hej då på ett litet tag.

Åh, det är så väldigt bitterljuvt just nu. Tidigt, tidigt imorgon åker jag till Barcelona med en trio härliga brudar. Vi ska vara borta en vecka och det blir nog helt fantastiskt. Men sen är det ju det där med att jag ska vara ifrån Bengt en hel vecka... Det här kanske låter aslöjligt, men det kommer nog bli lite kämpigt. Sedan vi blev ihop har vi inte varit ifrån varandra mer än två dagar i sträck och det var jobbigt så det räckte. Nåja, en vecka ska man väl överleva med enbart telefonkontakt.
Sicken tur att Battlefield Bad Company 2 finns i alla fall, för då vet jag att det inte är någon risk att Bengt sitter sysslolös på kvällarna. Nu ska jag snart försöka sova litegrann, kvart över tre ska jag upp! Puss på er och ha en fantastisk vecka!
Man vill ju bara äta upp honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0