Hej söndag!

Jag har haft en himla fin helg i Uppsala och jag är så rackarns glad att Bengt övertalade mig att följa med. Jag är ju lite mesig sådär, tycker det är läskigt att träffa en massa nya människor och nästan inte känna någon. Men det gick hur bra som helst! Och sen var det ju inte helt illa att vädret var helt fantastiskt hela dagen heller. Nåja, det började regna lite efter nio på kvällen men då var vi ändå på väg in.
Idag har det inte hänt så mycket här hemma. Vi var och storhandlade mitt på dagen, sedan har jag solat på uteplatsen. Det är en fantastiskt bra uteplats, hur mycket sol som helst!
Bengt har mest suttit vid datorn och spelat spel, men det gör inget för han är så himla söt när han sitter där och är helt inne i spelet. Plus att han får ett helt nytt spännande ordförråd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0