Varför måste man hålla på att skriva rubriker hela tiden?

Idag har jag jobbat. Lite lätt deprimerande var det också, då det har kommit en massa nya Motel-klänningar. Motel är kanske världens bästa märke, och jag har en ganska imponerande samling kläder därifrån. Hur som helst, som min ekonomiska situation är just nu har jag inte råd med en enda. Usch ja, livet är inte lätt jämt. Ja, och sen kommer jag ha jobbat ungefär 50-60 timmar den här månaden så det blir nästan ingen lön i slutet av maj heller. Fuuuuuuck. Jag älskar pengar, men jag hatar att jag inte har några.

Men om man ser till annat än min ekonomi så är allt fint! Jag är ju frisk och sådär, och imorgon ska jag på födelsedagskalas hos min vän Sofi. Vi lärde känna varandra för ungefär 22 år sedan, då vi gick hos samma dagmamma. Det var tider det...

Och snart är det sommar och sånt trevligt. Det är ju bara en och en halv månad kvar till midsommar, pepp på den! Jag avslutar med lite fina bilder från förra årets midsommarfirande, som var legendariskt!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Sannerligen legendarisk! Känns på nåt vis som om den kan bli ännu bättre i år :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0